۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

تصویب ۲۶۴ میلیارد تومان برای احداث بنادر صیادی در سال ۱۴۰۱

سرپرست معاونت صید و بنادر و ماهیگیری سازمان شیلات ایران از تصویب ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار به منظور تداوم پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۸

تصویب ۲۶۴ میلیارد تومان برای احداث بنادر صیادی در سال ۱۴۰۱

سید مصطفی بهشتیان در گفتگو با خبرنگار مانا از تصویب ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار به منظور تداوم پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سرپرست معاونت صید و بنادر و ماهیگیری سازمان شیلات ایران، افزود: از این میزان اعتبار مصوب، ۱۲۳ میلیارد به پروژه‌های بهسازی، ۹۰ درصد به پروژه‌های ساماندهی و ۶۲ میلیارد تومان به پروژه‌های احداث بنادر صیادی در سال جاری تخصیص خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکمه سال گذشه ۱۶۴ میلیاردر تومان اعتبار به پروژه‌های بنادر صیادی مصوب شده بود، بیان داشت: اعتبارات مصوب بنادر صیادی در سال جاری در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۶۰ درصدی همراه بوده است.
به گفته بهشتیان، سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب تخصیص یافت که دلیل آن به تخصیص اعتبارات سفر‌های استانی ریاست جمهوری مربوط می‌شود که علاوه بر اعتبارات مصوب مجلس به بنادر صیادی در سال گذشته تخصیص یافت.
سرپرست معاونت صید و بنادر و ماهیگیری سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه اعتبارات مصوب امسال بین تمام پروژه صیادی در حال احداث، بهسازی و یا ساماندهی تقسیم خواهد شد، عنوان کرد: البته بنا به اولویت‌های تعیین شده از سوی سازمان شیلات ایران، برخی پروژه‌های صیادی اعتبارات بیشتری دریافت خواهند کرد.
این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، تأکید کرد: پروژه‌های بنادر صیادی هندیجان و آبادان در خوزستان، بندرعباس، گوگسر و درگهان در هرمزگان و جفره در بوشهر جزء پروژه‌های احداث بنادر صیادی محسوب می‌شوند.
وی اذعان داشت: همچنین پروژه‌های بنادر صیادی بستانه، هندیجان، گوگسر، خورآذینی، امام خمینی و بندرعباس جزء طرح‌های احداث و پروژه‌های بنادر صیادی رستمی، کنگ، بابلسر، نهرقصر و خارگ در زمره طرح‌های بهسازی بنادر صیادی قرار می‌گیرند.
به گفته سرپرست معاونت صید و بنادر و ماهیگیری سازمان شیلات ایران، پروژه‌های بنادر صیادی رأس میدانی، تنگ، جفره، خور ابوخضیر، آبادان و عامری در زمرۀ طرح‌های ساماندهی قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار