۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

مجوز دولت برای تخصیص سوخت یارانه‌ای به کشتی‌ها، شناورها و قایق‌های تفریحی و مسافری + سند

مصوبه هیئت وزیران برای تخصیص سوخت یارانه‌‍ای به کشتی‌ها، شناور‌ها و قایق‌های تفریحی و مسافری دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در مسیر‌های داخلی و بین المللی از مبدأ یا به مقصد بنادر ایران تردد می‌کنند، ابلاغ شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۵

به گزارش مانا، تصویبنامه هیئت وزیران درخصوص "تخصیص سوخت یارانه‌ای به کشتی‌ها، شناور‌ها و قایق‌های تفریحی و مسافری" طی نامه شماره ۳۹۰۱۲ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ توسط محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

در این ابلاغیه که خطاب به وزارت نفت و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صادر شده، آمده است: هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، این مصوبه را از تصویب گذرانده است.

براساس این مصوبه،  وزارت نفت مکلف شد تخصیص سوخت یارانه‌ای به کشتی‌ها، شناور‌ها و قایق‌های تفریحی و مسافری دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در مسیر‌های داخلی و بین‌المللی از مبدأ یا به مقصد بنادر ایران تردد می‌نمایند را بدون در نظر گرفتن پرچم آن‌ها به نسبت ۸۰ درصد یارانه‌ای و ۲۰ درصد نرخ بانک رینک محاسبه کند. / پارسینه

مجوز دولت برای تخصیص سوخت یارانه‌ای به کشتی‌ها، شناورها و قایق‌های تفریحی و مسافری + سند

ارسال نظرات
آخرین اخبار