۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
درخواست سازمان IMO به مناسبت روز جهانی دریانورد؛

دریانوردان عکس‌های خود را به اشتراک بگذارند

مراسم روز جهانی دریانورد ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲ (۴ تیر ماه) با عنوان دریانوردان سفر‌های خود را به اشتراک بگذارند، در سراسر جهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۱۸

دریانوردان عکس‌های خود را به اشتراک بگذارند

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به انتخاب شعار روز جهانی دریانورد با عنوان "دریانوردان سفر‌های خود را به اشتراک بگذارند" به منظور ادای احترام به دریانوردان از جامعه بین‌المللی خواست با ورود به کمپین روز جهانی دریانورد به آنان ادای احترام کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است همه دریانوردان در نقاط مختلف جهان با چالش‌هایی مواجه هستند به همین جهت با ایجاد کمپین روز جهانی دریانورد از آنان خواسته‌ایم تا مسائل و مشکلاتی که در سفر‌ها با آن‌ها مواجه می‌شوند را به اشتراک بگذارند و از مردم می‌خواهیم در کمپین روز جهانی دریانورد با تگ SeafarerJourney # به آنان ادای احترام کنند.

این گزارش حاکی است سازمان بین‌المللی دریانوردی به دریانوردان فرصت می‌د‌هد تا مشکلات دریانوردان به ویژه بحران تغییر خدمه در تمامی جهان طنین انداز شود.

سازمان بین‌المللی دریانوردی در ادامه این بیانیه تاکید کرد: از دریانوردان می‌خواهیم  با ارسال عکس از اولین و آخرین سفر خود اعلام کنند چه چیزی نسبت به ابتدای ورود آنان به حرفه دریانوردی و حال حاضر تغییر کرده است آیا حمل و نقل سبزتر است؟ آیا تکنولوژی بهتر شده است؟ آیا دریانوردان مهارت بیشتری پیدا کرده‌اند و بالاخره دریانوردان چه چیزی را در این مدت یاد گرفته‌اند.

در پایان این اطلاعیه آمده است تمام شبکه‌های اجتماعی، برای انعکاس فعالیت‌ها و دریافت عکس‌های دریانوردان به مناسبت روز جهانی دریانورد آمادگی دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار