۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

آب‌های شمال خلیج فارس همچنان متلاطم است/شناور‌ها احتیاط کنند

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم شرایط ناپایدار جوی و مواج بودن آب‌های شمال خلیج فارس تا امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۶

آب‌های شمال خلیج فارس همچنان متلاطم است/شناور‌ها احتیاط کنند

محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: نقشه ها و تصاویر دریافتی ماهومحمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: نقشه‌ها و تصاویر دریافتی ماهواره‌‎ای نشان می‌دهد آب‌های شمال خلیج فارس به علت وزش باد‌های شدید مواج و توفانی است.

وی گفت: افزایش ارتفاع موج در برخی ساعات تا ۱.۵ متر در آب‌های شمال خلیج فارس دور ازانتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه از شناور‌های باری و صیادی خواست در سفر‌های خود احتیاط کنند و حتی المقدور سفر‌های خود را به تاخیر بیندازند.

سبزه زاری افزود: آب‌های ساحلی و آبراهی خوزستان نیز با افزایش مد دریا و وزش باد متلاطم و مواج است و احتمال پاره شدن تور‌های ثابت صیادی و واژگونی قایق‌های کوچک صیادی وجود دارد.

وی از عموم ملوانان و صیادان خوزستانی خواست قبل از سفر‌های دریایی، پیش بینی وضعیت جوی آب‌های شمالی خلیج فارس را از درگاه هواشناسی خوزستان به صورت آنلاین دریافت کنند.

در سال جاری با هشدار‌های بموقع هواشناسی خوزستان مواردی ازحوادث دریایی و غرق شدن شناور‌های باری و صیادی گزارش نشده است.اره‌‎ای نشان می دهد آبهای شمال خلیج فارس به علت وزش بادهای شدید مواج و توفانی است.

وی گفت: افزایش ارتفاع موج در برخی ساعات تا 1.5متر در آبهای شمال خلیج فارس دور ازانتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه از شناورهای باری و صیادی خواست در سفرهای خود احتیاط کنند و حتی المقدور سفرهای خود را به تاخیر بیندازند.

سبزه زاری افزود: آبهای ساحلی و آبراهی خوزستان نیز با افزایش مد دریا و وزش باد متلاطم و مواج است و احتمال پاره شدن تورهای ثابت صیادی و واژگونی قایق های کوچک صیادی وجود دارد.

وی از عموم ملوانان و صیادان خوزستانی خواست قبل از سفرهای دریایی‌، پیش بینی وضعیت جوی آبهای شمالی خلیج فارس را از درگاه هواشناسی خوزستان به صورت آنلاین دریافت کنند.

در سال جاری با هشدارهای بموقع هواشناسی خوزستان مواردی ازحوادث دریایی و غرق شدن شناورهای باری و صیادی گزارش نشده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار