۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب شد

در آئینی با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۶

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در مراسمی با تجلیل از سیاوش ارجمندزاده، محمد شکیبی‌نسب به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در این مراسم گفت: پروژه‎‌های شاخص و کلانی از سال‌های قبل در بوشهر اجرا نشده است که باید تعیین تکلیف شود چراکه تکمیل آنها باعث توسعه و رونق این بندر خواهد شد.

اصغر جعفری افزود: در مقطعی روزشمار برای توسعه مجتمع بندری نگین نصب شد که پس از مدتی این روزشمار خاموش شد و اقدام‌‎های مدنظر نیز صورت نگرفت.

وی بیان کرد: باید برای توسعه بنادر استان بوشهر گام جدی برداشته شود چرا که حتی پروژه احداث پل بین بندر بوشهر و مجتمع بندری نگین نیز محق نشده است.

جعفری ادامه داد: همچنین قرار بود بندر بوشهر قدرت و ظرفیت بارگیری ۵۰ میلیون تُن بار داشته باشد که این مهم نیز انجام نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: با همه این شرایط بندر آزاد نیز اضافه شد و اکنون باید سال‌ها منتظر ماند تا ظرفیت و زیرساخت آن ایجاد شود.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن تقدیر از زحمات مهندس ارجمندزاده در اداره کل بنادر و دریانوردی استان ،گفت: توسعه زیر ساخت‌ها در بندر بوشهر یکی از اهداف مهمی است که ما آنرا به جد دنبال خواهیم کرد.

محمد شکیبی نسب افزود: بندر بوشهر در سنوات گذشته نشان داده است که هر ظرفیتی که در آن ایجاد شده است را به نحو مطلوبی انجام داده و گامهای بعدی را انتظار داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به دغدغه استان و مردم شریف این مرز و بوم در خصوص بنادر تابعه، بنادر تابعه یکی از استراتژی‌ها و برنامه‌های ویژه ما خواهد بود که خوشبختانه مسئولان سازمان بنادر نیز به آن اهتمام ویژه ایی دارند .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای خود بیان داشت: یکی از جدی ترین برنامه‌های توسعه‌ای این اداره کل در آینده توسعه با ذی‌نفعان می‌باشد که با همکاری عزیزان آماده برداشتن گام‌های موثر در خصوص این مهم هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار