۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر دلوار استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور باری با ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک با نیروی دریایی سپاه در آب‌های بندر دلوار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۸

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر دلوار استان بوشهر

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیات نیرو‌های مرزبانی برای برخورد با هرگونه تخلف در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: ناوگان دریایی و تجهیزات مرزبانی استان بوشهر تقویت شده و امکان حضور نیرو‌های مرزبانی در اعماق مختلف خلیج‌فارس فراهم شده است.

وی از امنیت در مرز‌های دریایی و سواحل استان بوشهر خبر داد و افزود: مرزبانان استان بوشهر توجه ویژه‌ای به ساحل‌نشینان دارند و از هیچ کوششی در ارائه خدمات به آنان دریغ نمی‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر اقتصاد خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی بوشهر در یک عملیات مشترک با منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در ۱۹ مایلی بندر دلوار شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق افزود: ارزش محموله کشف شده شش میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: در این عملیات دو نفر دستگیر شدند و سوخت کشف شده به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار