۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

‌تخلیه نگله ۵۷۴ تُنی وارداتی در بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه یک نگله سنگین با وزن مجموع ۵۷۴ تُن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۴

‌تخلیه نگله ۵۷۴ تُنی وارداتی در بندر شهید رجایی

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "منصور خرمشکوه" درباره تخلیه یک نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی اظهارداشت: این  نگله سنگین وارداتی با وزن ۵۷۴ تن با رعایت تمام الزامات ایمنی و شیوه نامه‌های محموله‎های باربرداری ترافیکی از کشتی تخلیه و به یکی از محوطه‌های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی منتقل شد.  

وی درخصوص مشخصات این نگله سنگین وارداتی ادامه داد: این محموله دارای ۳۵ متر طول، ۵.۶۰ متر عرض و ۵.۹۵ متر ارتفاع با وزنی معادل ۵۷۴ تُن می‌باشد.  

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به مراحل عملیات جابه‌جایی این محموله گفت: تخلیه این محموله ترافیکی به روش "باربرداری مرکب" و توسط دو دستگاه جرثقیل ۱۲۰۰ تُنی و ۴۵۰ تُنی فوق سنگین انجام گرفته است.

به گفته خرمشکوه، برای تخلیه و انتقال این محموله از روی کشتی به کشنده از توان ۳۰ نفر نیروی انسانی در مدت زمان شش ساعت استفاده و به صورت استاندارد و کاملاً ایمن به محوطه‌های بندری انتقال  یافت.  

وی خاطرنشان کرد: این محموله پروژه‌ای که به عنوان کالا‌های سرمایه‌ای قلمداد می‌شود، پس از انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقصد مورد نظر منتقل می‌شود.

شایان ذکر است؛ فروردین امسال نیز یک نگله سنگین وارداتی با وزن ۴۳۷ تُن با رعایت تمام شیوه نامه‌های محموله‌های بار‌برداری ترافیکی در مدت زمان هشت ساعت تخلیه و در یکی از محوطه‌های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر‌شهید رجایی مستقر شد.
‌تخلیه نگله ۵۷۴ تُنی وارداتی در بندر شهید رجایی


ارسال نظرات
آخرین اخبار