۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

احداث مجتمع توریستی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از احداث مجتمع گردشگری ساحلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۲

احداث مجتمع توریستی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر

اسماعیل سجادی‌منش در گفتگو با خبرنگار مانا با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نوار ساحلی خلیج فارس در استان بوشهر، بیان داشت: در همین راستا به منظور ایجاد یک مجتمع گردشگری ساحلی، موافقت اصولی صادر شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: این مجتمع گردشگری ساحلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی انجام می‌شود، اظهار داشت: ساخت این مجتمع توریستی در ساحل خلیج فارس سبب توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های گردشگری در منطقه خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در استان بوشهر، برآورد اولیه برای ساخت و تجهیز این مجتمع گردشگری هزار و ۷۰۰ و ۱۰ میلیارد ریال است که این میزان با مشارکت مستقیم بخش خصوصی تامین خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع توریستی ساحلی به طور مستقیم برای ۱۳۵ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

سجادی منش یادآور شد: هتل، رستوران، سالن همایش و سینما، شهربازی، اقامتگاه سنتی و … از جمله امکاناتی است که در این مجتمع توریستی ایجاد خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در تمام زمینه‌های مرتبط با زیرساخت‌های گردشگری ساحلی و دریایی در استان بوشهر در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول صنعت گردشگری در خلیج فارس باشیم.

این مقام مسئول در استان بوشهر گفت: وجود بیش از ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی خلیج فارس در استان بوشهر بر ضرورت توجه بیش از پیش ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌افزاید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار