۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
با توقیف ۲ شناور در سواحل استان بوشهر؛

بیش از ۷۸ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور با کشف بیش از ۷۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۹۵

بیش از ۷۸ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالا قاچاق اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی موفق شدند در دو عملیات جداگانه دو فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را در بنادر دلوار و لاور ساحلی استان بوشهر شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازدید از شناورها، چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم خوراک انواع حیوانات، چهار هزار و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و هزاران کالای قاچاق دیگر که فاقد مجوز قانونی بودند کشف کردند.

وی ضمن اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی نیسان در جریان این عملیات و دستگیری چهار نفر متهم، ارزش محموله‌های مکشوفه را ۷۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان این استان شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی در خلیج‌فارس و سواحل استان را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار