۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

تأثیر بحران روسیه_اوکراین و اومیکرون بر سطح رضایت دریانوردان جها‌ن

بحران روسیه _اوکراین و همه‌گیری مجدد کووید ۱۹ باعث شده سطح رضایت و شادی دریانوردان کاهش یابد.
کد خبر: ۹۲۷۷۸

تأثیر بحران روسیه_اوکراین و اومیکرون بر سطح رضایت دریانوردان جها‌ن


به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ بر‌اساس نظر‌خواهی از دریانوردان که در آن ۱۰ سوال کلیدی توسط باشگاه Standard Club and Idwa طراحی شده بود، در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ میزان رضایت و شادی دریانوردان از ۶.۴۱ به ۵.۸۵ کاهش یافته است که شامل همه رشته‌های دریانوردی می‌شود.

براساس این گزارش دریانوردان در این نظر‌سنجی پاسخ داده‌اند که هنوز اثرات کووید ۱۹ را با تمام وجود احساس می‌کنند و با نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در این زمینه دست به گریبان هستند. برخی از آنان نیز با اشاره تنش‌های موجود بین روسیه و اوکراین که باعث سرگردانی خدمه و کشتی‌ها شده است ضمن اظهار ناراحتی از شرایطی که برای آنان پیش امده و همچنین اعلام همبستگی با آنان اعلام کرده‌اند این شرایط برای آنان آزار‌دهنده است.

"کانن اندرو رایت" دبیرکل سازمان مردم نهاد مأموریت برای دریانوردان در این زمینه گفت: این گزارش بسیار نگران کننده است که مشاهده می‌شود رضایت دریانوردان و شاخص‌های شادی آنان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

این نظر‌سنجی نشان می‌دهد که دریانوردان با چالش‌های زیادی از جمله محدودیت‌های مرخصی در ساحل و تغییر خدمه مواجه هستند و انتظار می‌رود که سازمان‌های مردم نهاد برای بهبود روحیۀ آنان تلاش کنند چراکه کاهش روحیۀ آنان به مسائل مالی برنمی‌گردد بلکه به شرایط جهانی بستگی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار