۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

جانشین ناجا: مبارزه با قاچاق کالا در آب‌های خلیج فارس اولویت اصلی دریابانی است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از اولویت‌های ناجا و دریابانی مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در آب‌های خلیج فارس بیان کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۸

جانشین ناجا: مبارزه با قاچاق کالا در آب‌های خلیج فارس اولویت اصلی دریابانی است

به گزارش خبرنگار مانا، سردار قاسم رضایی در جمع مأموران دریابانی بندر ماهشهر، مبارزه با قاچاق کالا و سوخت را از وظایف ذاتی دریابانی ناجا عنوان کرد و افزود: خلیج فارس باید برای قاچاقچیان ناامن شود و ماموران دریابانی باید با همه توان در این مسیر حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دریابانی تاکنون به وظایف خود در قبال برخورد با معضل قاچاق کالا که به تولید ملی و اشتغال داخلی شدیداً آسیب می‌زند عمل کرده است، افزود: برای مقابله بهتر با قاچاق علاوه بر انگیزه بالا، نیازمند تجهیزات بهتر و به روزتر است تا بتوان قاچاق را تا حدود زیادی کنترل کرد.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی تاکید کرد: قاچاقچیان از سال‌ها پیش مواد مخدر را از طریق دریا وارد کشور می‌کنند که خوشبختانه مأموران دریابانی در این مسیر نیز موفق بوده و قاچاقچیان را ناکام گذاشتند.

رضایی ادامه داد: اقدامات شایسته‌ای از رده‌های مختلف کشور از جمله در حوزه انتظامی و دریابانی را شاهد هستیم که در راستای جلوگیری از خروج کالا‌های اساسی و مقابله جدی با ورود کالا‌هایی که مخل تولید هستند انجام گرفته است.

وی گفت: سال گذشته در راستای رونق تولید و اشتغال زایی، پیشرفت چشمگیری در کشف کالا‌های قاچاق در آب‌های خلیج فارس داشتیم که بیشتر کالای خانگی قاچاق بودند.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی در ادامه از همراهی اهالی مرزنشین ساحلی و دریایی جنوب کشور در هم‌افزایی و تعامل با دریابانی منطقه قدردانی کرد و افزود: هرچه این تعامل بیشتر باشد برخورد با قاچاق کالا قوی‌تر خواهد بود.

سردار رضایی به اقتدار نیروی دریایی سپاه، ارتش و دریابانی در خلیج فارس اشاره کرد و افزود: دشمن با همه تلاش‌هایی که برای ناامن کردن خلیج فارس دارد تاکنون نتوانسته است کوچکترین خدشه‌ای به امنیت مرز‌های دریایی کشور وارد کند و این به مدد هوشیاری و سطح آمادگی بالای قوای نظامی و انتظامی است.

به گزارش مانا سردار رضایی در سفر به ماهشهر از مناطق ساحلی و دریایی منطقه بازدید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار