۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

بندر شانگهای برای بازگشت به حالت عادی آماده می‌شود

بندر شانگهای، شلوغترین بندر کانتینری جهان که قرنطینه آن به مدت یک ماه باعث وقفه و اختلال در حمل‌و‌نقل دریایی شده، تصمیم گرفته هرچند با گام‌های کوچک به حالت عادی بازگردد.
کد خبر: ۹۲۷۲۱

بندر شانگهای برای بازگشت به حالت عادی آماده می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ مدیریت گروه بین‌المللی بندر شانگ‌های اعلام کرد پایانه‌های عمومی بندر شانگهای آماده است تا بتواند به حالت عادی بازگشته و فعالیت‌های خود را مجدداً از‍سر گیرد.

در بیانیه مدیریت بین‌المللی بندر شانگهای (SIPG) آمده است پیشگیری و کنترل کرونا در بندر شانگهای مراحل بحرانی را گذراند، اما تمامی کارکنان بندر شبانه‌روز تلاش می‌کنند ضمن منفی بودن تست و رعایت تمامی موارد ایمنی مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا، فعالیت‌ها از‌سر گرفته شود.

در این ارتباط غول کشتیرانی دانمارک، مرسک اعلام کرد برخی از انبار‌ها‌ی شانگهای فعالیت خود را از‌سر گرفته‌اند و پایانه‌ها به شدت کار می‌کنند به گونه‌ای که یکی از کشتی‌های این شرکت با کالا‌های ویژه و خطرناک در حال تخلیه و بارگیری است و وضعیت در چند روز گذشته رو به بهبود بوده و ما انتظار داریم به زودی این بندر فعالیت خود را از سر گیرد.

"Wu Chungeng" یکی از مقامات وزارت حمل‌و‌نقل چین در این زمینه گفت: گمانه زنی‌های ما حاکی است که کشتی‌ها فعالیت خود را از ۱۷ آوریل آغاز کرده‌اند که فعالیت آن‌ها با روند افزایشی مواجه است.

وی گفت: فعالیت این بندر در یک ماه اخیر که با قرنطینه مواجه بودیم نسبت به مدت  مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد فعالیت‌ها به زودی به دوران قبل کرونا باز‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار