۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر تسریع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های پرورش آبزیان بر رفع موانع این فعالیت‌ها تأکید کرد و گفت: اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها تسریع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۴

اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر تسریع می‌شود


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر علی باستین در نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در عرصه آبزی پروری استان یکی از ظرفیت‌های مهم این استان را پرورش آبزیان دانست و اظهار داشت: خلیج‌فارس در استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون از جمله پرورش آبزیان فراهم کرده است.

وی پرورش میگو در سواحل استان بوشهر را یادآور شد و افزود: استان بوشهر یکی از استان‌های موفق در عرصه پرورش میگو در کشور و به‌عنوان قطب پرورش میگو معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر پرورش ماهی در قفس در خلیج‌فارس را یکی دیگر از ظرفیت‌های این استان در امر تولید دانست و بیان کرد: اکنون طرح‌های پرورش ماهی در خلیج‌فارس در نقاط مختلف استان عملیاتی شده است که در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها تسریع می‌شود.

باستین نقش بانک‌ها در امر سرمایه‌گذاری را مهم دانست و گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با سرمایه‌گذاران در سطح استان بوشهر همکاری کنند.

وی با اشاره به هدف‌گذاری رشد ۱۰.۴ درصدی اقتصادی استان در سال جاری، تحقق این امر را منوط به رونق سرمایه‌گذاری دانست و افزود: برای رونق اقتصادی ضمن رفع موانع تولید لازم است زمینه برای متقاضیان سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تحقق شعار سال را در گرو همکاری همه دستگاه‌ها و بانک‌ها با سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری ذکر و تصریح کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد و همه موظف هستیم زمینه را برای سرمایه‌گذاری و افزایش تولید فراهم کنیم.

در این جلسه مشکل طرح‌های پرورش ماهی در قفس استان مطرح و مقرر شد مجوز لازم برای متقاضیان در پهنه‌های دریایی تعیین شده و با تأیید سازمان بنادر و شیلات فعالیت پرورش ماهی در قفس تسریع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار