۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
از سوی موسسه آموزشی کشتیرانی:

نتایج آزمون استخدامی در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از طریق برگزاری آزمون ورودی بیش از ۵۰۰ نفر را وارد مرحله استخدام کرد.
کد خبر: ۹۲۶۲۰

نتایج آزمون استخدامی در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگار مانا؛ موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با برگزاری آزمون ورودی ۵۳۲ نفر را برای استخدام در بخش دریایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران واجد شرایط اعلام کرد.

کاپیتان فرشاد حائری مدیرعامل این موسسه با بیان اینکه آزمون یاد شده با همکاری شرکت تأمین نیروی انسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، تصریح کرد: این آزمون در جهت تأمین پرسنل مورد نیاز جهت اشتغال بر روی ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رده‌های افسری و ملوانی و به صورت متعهد خدمت برگزار شد.

به گفتۀ وی فراخوان جهت شرکت در این آزمون در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با اطلاع رسانی در سایت موسسه آموزشی کشتیرانی آغاز و مراحل ثبت نام در سایت دانشگاه شهید بهشتی انجام پذیرفت.

 حائری خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ثبت نام که از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ لغایت ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ تعیین شده بود حدود ۱۷۵۰ نفر در رده‌های مختلف شغلی ثبت نام کردند و از این تعداد با توجه به مدارک ارائه شده تعداد ۱۴۵۲ نفر واجد شرایط شرکت در آزمون تشخیص داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در نهایت، آزمون با حضور تعداد ۱۰۵۸ نفر برگزار شد، افزود: این افراد در رشته‌های مختلف از جمله در دو رده لیسانس برق و دیپلم (تمامی رشته‌ها) و پنج رشته شغلی افسر دومی عرشه، مهندس سومی موتور، افسر مهندس الکترونیک، ملوان عمومی و ملوان فنی الکترونیک به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدیرعامل موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از مجموع کل شرکت کنندگان، ۴۹ نفر متقاضی شرکت در آزمون ملوان فنی الکترونیک، ۴۸۸ نفر متقاضی شرکت در آزمون افسر دومی نامحدود، ۲۰۹ نفر متقاضی شرکت در آزمون مهندس سومی نامحدود، ۱۰۵ نفر متقاضی شرکت در آزمون افسر مهندس الکترونیک و ۲۰۷ نفر متقاضی شرکت در آزمون ملوانی عمومی بودند.

وی افزود: همچنین تعداد افراد مورد نیاز جهت هر یک از رشته‌های شغلی به ترتیب برای ملوان فنی الکترونیک ۳۰ نفر، افسر دومی عرشه ۳۰ نفر، مهندس سومی موتور ۵۰ نفر، افسر مهندس الکترونیک ۴۰ نفر و ملوان عمومی ۱۰۰ نفر بود.

کاپیتان حائری در پایان با ارائه آمار تفکیکی نتیجه آزمون را اینطور تشریح کرد: در روز ۱۴۰۱/۱/۱۸ نفرات قبول شده به تعداد ۲۳۲ نفر در آزمون افسری عرشه، موتور و الکترونیک؛ ۱۴۰ نفر در آزمون ملوانی، ۳۸ نفر در آزمون ملوان فنی الکترونیک و ۱۲۲ نفر نیز به عنوان ذخیره قبول شدگان آزمون افسری عرشه، موتور و الکترونیک در سایت موسسه آموزشی کشتیرانی اعلام و به صورت مکتوب به شرکت تامین نیرو نیز جهت ادامه مراحل جذب معرفی شدند.
شایان ذکر است، آزمون استخدامی بخش دریایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در روز پنج شنبه نوزدهم اسفند ۱۴۰۰ در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی و در شش حوزه فرعی برگزار شد.
اسامی پذیرفته شدگان در این آزمون در سایت موسسه آموزشی کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران به آدرس http://www.irmti.ir   قابل رویت می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار