۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

بازدید ۷ هزار مسافر نوروزی از بندرامام در ۵ روز نخست سال

بازدید ۷ هزار مسافر نوروزی از بندرامام  در ۵ روز نخست سال
در پنج روز نخست سال جدید بیش از هفت هزار نفر از مجتمع بندری امام خمینی (ره) دیدن کردند.
کد خبر: ۹۲۵۰۹

به گزارش مانا، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مجتمع بندری امام خمینی(ره) در کنار ارائه خدمات بندری و دریایی به کشتی‌های ورودی به این مجتمع بندری و انجام عملیات تخلیه و بارگیری به صورت شبانه روز، با تمهید امکانات لازم و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در مبادی ورودی خود، زمینه را برای آشنایی هموطنان با جاذبه‌های بندری و دریایی این مجتمع بندری و فرآیند خدمات تخلیه و بارگیری فراهم کرده است.

عادل دریس افزود: به دنبال ورود نزدیک به ۲۷ هزار دستگاه خودرو در قالب کاروان خودرویی در پنج روز نخست سال جاری به منظور بازدید از اسکله‌های مجتمع بندری، هفت هزار نفر از هموطنان از اسکله‌های این بندر تجاری دیدن کردند.

وی با اشاره به لزوم برقراری ایمنی در سفرهای نوروزی بیان داشت: دو تیم امداد و نجات دریایی در سواحل بندرامام خمینی و ماهشهر در ایام تعطیلات نوروزی مستقر شده و با در اختیار دادن جلیقه نجات، نظارت و کنترل سفرهای دریایی از بروز حوادث ناگوار پیشگیری می‌کنند.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی خاطر نشان کرد: با تلاش مستمر نیروهای امور دریایی این اداره کل و همکاری ارگان ذیربط، بیش از ۱۶ هزار مسافر در شناورهای ایمن موفق به انجام یک هزار و ۶۵۷ سفر ایمن دریایی در سواحل بندرامام خمینی(ره) و ماهشهر شده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار