۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

شبکۀ جهانی تجارت کشتیرانی اروپا به فنّاوری بلاک چین مجهز شد

شبکه جهانی تجارت کشتیرانی اروپا به منظور پاسخگویی به ۱۰ هزار مشتری خود در شرایط بحرانی جنگ روسیه- اوکراین با مشارکت خطوط کشتیرانی اروپایی به فنّاوری بلاک چین مجهز شد.
کد خبر: ۹۲۵۰۰

شبکۀ جهانی تجارت کشتیرانی اروپا به فنّاوری بلاک چین مجهز شد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ شبکه جهانی تجارت کشتیرانی اروپا GSBN بر اساس فنّاوری بلاک‌چین به منظور رفع نیاز‌های مشتریان با توجه به شرایط بحرانی روسیه - اوکراین در روتردام هلند شبکه جدید خود را معرفی کرد.

بر اساس این گزارش شبکه جهانی تجارت کشتیرانی قرار است انتقال کالا از چین و آسیای جنوب شرقی تا اروپا را پوشش داده و با حذف کاغذ خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد.

سیستم فنّاوری بلاک‌چین Cargo Release یک راه حل بدون کاغذ و شفاف است که بنادر، خطوط کشتیرانی، نمایندگی‌ها، اپراتور‌ها  و پایانه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.

این پلتفرم تبادل داده‌ها را ساده  کرده و زمان عملیات بین طرفین را از چند روز به چند ساعت کاهش می‌دهد.

"برتراند چن" مدیر‌عامل GSBN در این زمینه گفت: راه‌اندازی سیستم Cargo Release در اروپا نقطه عطف مهمی برای رشد تحول دیجیتالی در صنعت حمل‌و‌نقل در شرایط بحرانی فعلی به شمار می‌رود و از اهمیت زیادی برای خطوط کشتیرانی بزرگ اروپا به شمار می‌رود.

شایان ذکر است شبکه جهانی تجارت کشتیرانی اروپا توسط خطوط کشتیرانی‌Cosco، Hapag-Lloyd، Hutchison Ports، OOCL، SPG Qingdao Port، PSA International تشکیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار