۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

تاکید فرمانده دریابانی خوزستان بر امنیت کشتیرانی در اروندرود

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان بر تعمیق و تداوم امنیت کشتیرانی در آبراه اروندرود با هدف رونق بخشی به شهر‌های بندری آبادان، خرمشهر و اروندکنار تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۴

تاکید فرمانده دریابانی خوزستان بر امنیت کشتیرانی در اروندرود

سردار لطفعلی پاکباز در جریان بازدید از پایگاه‌های دریابانی آبادان و اروندکنار در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: امنیت کشتیرانی آزاد در این آبراه استراتژیک تنها با هوشیاری دریابانان و مشارکت و همراهی ساکنان مناطق همجوار با این آبراه و تعامل با مرزبانی دولت عراق امکان پذیر است.

وی از تلاش های شبانه روزی مأموران دریابانی در حراست و تأمین امنیت اروندرود و مقابله با عوامل مخل امنیت و حسن همجواری اظهار داشت: امسال تجهیزات پیشرفته برای حفظ امنیت کشتیرانی در اروندرود به کار گرفته می شود.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه به امنیت مطلوب آبراه اروندرود در سال گذشته اشاره کرد و آن مرهون تلاش‌های شبانه روزی مأموران دریابانی و همکاری صمیمانه و نزدیک مرزنشینان با فرماندهی دریابانی دانست.

سردار پاکباز افزود: بدون ایجاد امنیت بخصوص در مناطق مرزی دریایی ، رسیدن به هیچ پیشرفت و توسعه ای امکان پذیر برای کشور نیست ، بنابراین مأموران دریابانی حافظان پیشرفت و توسعه کشور هستند و ما به داشتن چنین سرمایه ارزشمندی افتخار و مباهات می‌کنیم.

وی تعامل و هم افزایی یا مرزبانی عراق برای مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر‌، سلاح و قاچاق انسان را مطلوب و رضایت بخش بیان کرد و افزود: در سایه چنین تعاملی‌، انتظار داریم امنیت اروندرود در بالاترین سطح تداوم داشته باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار