۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

دو هتل ۵ ستاره در جزیره کیش افتتاح شد/ ظرفیت رزرواسیون هتل‌های کیش به ۹۰ درصد رسید

رئیس جامعه هتل داران کیش با اشاره به افتتاح دو هتل ۵ ستاره جدید در جزیره کیش طی روز گذشته، گفت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده، میزان رزرواسیون هتل‌های جزیره کیش به بیش از ۹۰ درصد در هفته نخست نوروز رسیده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۶

دو هتل ۵ ستاره در جزیره کیش افتتاح شد/ ظرفیت رزرواسیون هتل‌های کیش به ۹۰ درصد رسید

مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: روز گذشته دو هتل جدید با نام‌های "پاناس" و " امیرکبیر" افتتاح و به ظرفیت اقامتی جزیره کیش افزوده شدند.

رئیس جامعه هتل داران کیش با اشاره به اینکه این دو هتل پنج ستاره و کاملا لوکس هستند، افزود: با افتتاح این دو هتل همزمان با شروع تعطیلات نوروزی، ظرفیت اقامتی جزیره کیش افزایش یافت که نقش مهمی نیز در ساپورت اسکان مسافران خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این دو هتل جدید، تعداد هت‌های جزیره به ۵۰ هتل رسید، بیان داشت: همچنین تعداد اتاق‌های هتل‌های جزیره به  پنج هزار و ۲۰۰ و تعداد تخت‌ها به ۱۷ هزار عدد رسیده است.

این فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری جزیره کیش در ادامه گفته‌های خود اذعان داشت: همچنین در حال حاضر چهار هتل جزیره در دست بازسازی هستند.

رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: از مجموع هتل‌های مذکور، تعداد ۹ هتل فقط به مسافران خارجی که برای تغییر روادید از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به کیش سفر می‌کنند، خدمات می‌دهند.

وی هتل دریایی ترنج را یکی از پرجاذبه‌ترین هتل‌های جزیره اعلام کرد و گفت: این هتل دریایی با دارا بودن سوئیت‌های مختلف با ظرفیت‌های متفاوت خدمات بسیار منحصر به فردی را به گردشگران ورودی به جزیره ارائه می‌دهد.

به گفته صفا، برخلاف تصور عموم مردم، خدمات هتلینگ در جزیره کیش در مقایسه با سایر هتل‌های فعال در کشور به هیچ عنوان گران نیست.

رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به برگزاری سالیانه کلاس‌های آموزش هتلداری در جزیره کیش گفت: برگزاری این کلاس‌های آموزشی که با هدف ارتقای سطح کیفی هتل‌ها انجام می‌شود، حداقل یک ماه به طول می‌انجامد.

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها نیز امسال برای کارکنان هتل‌ها برگزار شده است، هدف از این امر را افزایش کیفیت خدمات گردشگری به مسافران اعلام کرد تا به این ترتیب روز به روز بر رونق توریسم جزیره افزوده شود.

صفا در ادامه اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این کلاس‌های آموزشی شاهد افزایش بیش از پیش سطح کیفی خدمات هتل‌ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات هتلینگ در جزیره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه می‌شود، اذعان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارکنان هتل‌های کیش در میان هتل‌های کشور بی نظیر است و همین امر باعث شده تا بخش زیادی از گردشگران این جزیره را برای سفر در ایام کرونا انتخاب کنند.

به گفته رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش، جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

صفا در ادامه گفته‌های خود با اشاره به پیش بینی رونق چشمگیر گردشگری جزیره کیش در ایام نوروز بیان داشت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده، میزان رزرواسیون هتل‌های جزیره کیش به بیش از ۹۰ درصد در هفته نخست نوروز رسیده است.

این فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری جزیره کیش اذعان داشت: به نظر می‌رسد حجم بالای ورود گردشگران به جزیره کیش تا پایان نوروز ۱۴۰۱ ادامه داشته باشد.

وی همچنین از فعالیت کلوپ‌های تفریحات دریایی جزیره با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به گردشگران ورودی خبر داد.

رئیس جامعه هتل داران جزیره کیش، عنوان کرد: هم اکنون گردشگران از طریق پرواز، سفر‌های دریایی و نیز لندیگرافت با خودرو‌های شخصی خود به جزیره کیش وارد می‌شوند.

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری ساحلی و دریایی کشور محسوب می‌شود. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش محسوب می‌شود. پلاژ‌های بانوان و آقایان، امکانات سوارکاری، پیست ۷۰ کیلومتری دوچرخه‌سواری، کارتینگ، باگی، غواصی، جت‌اسکی و اسکی روی آب نیز از دیگر امکانات گردشگری جزیره کیش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار