۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

افزایش کلوپ‌های دریایی جنوبی کشور برای ایام نوروز

مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افزایش تعداد کلوپ های دریایی جنوب کشور جهت ارائه خدمات استاندارد به گردشگران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۶۸

افزایش کلوپ‌های دریایی جنوبی کشور برای ایام نوروز

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا یکی از اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای توسعه صنعت گردشگری دریایی و آماده سازی زیرساختهای لازم در این صنعت برای ایام نوروز را فراهم کردن امکان استفاده گردشگران از انواع تفریحات دریایی اعلام کرد.

مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد: در همین راستا اقدمات مؤثری در راستای افزایش تعداد کلوپ های دریایی در جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان طی دو ماه گذشته صورت گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر این کلوپ‌های تفریحی جدید آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از ساماندهی کلوپ های تفریحی که در گذشته فعالیت داشتند خبر داد و بیان داشت: طی این اقدام، کلوپ‌های دریایی فعال سطح خدمات خود را از تمام جنبه های لازم ارتقا دادند.

وی تصریح کرد: در کلوپ‌های دریایی مذکور انواع خدمات گردشگری دریایی نظیر غواصی، جت اسکی، قایق سواری، شاتل و ... ارائه می شود.

فاطمی اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیش بینی ورود حجم زیادی از مسافران نوروزی به سمت سواحل جنوبی کشور، خدمات مرتبط با گردشگری دریایی و ساحلی به بهترین نحو ممکن و با رعایت استانداردهای لازم در اختیار گردشگران قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار