رونمایی از کتاب "شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه‌های خوزستان"

رونمایی از کتاب "شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه‌های خوزستان"
کتاب دوزبانه با عنوان "شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه‌های استان خوزستان" با حضور مدیر کل شیلات استان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۸

به گزارش مانا، فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان در مراسم رونمایی از کتاب دوزبانه (فارسی- انگلیسی) با عنوان "شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه‌های استان خوزستان" که با حضور رییس پژوهکشده آبزی‌پروری جنوب کشور، معاونت‌های تخصصی شیلات استان و نویسندگان کتاب در محل اداره کل شیلات استان برگزار شد، ضمن قدردانی و تشکر از کارشناسان واحد صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان، اظهار کرد: این دومین کتاب منتشر شده از سوی این معاونت است.

 وی افزود: فرصت پرداختن به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در بخش اجرایی محدود است اما با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی از تلفیق علم و تجربیات ارزشمند همکاران دستاوردهای مکتوب بسیاری ثبت و بهره‌برداری خواهد شد.

ابوعلی حوزه آبزی‌پروری را یکی از زیربخش‌های مهم صنعت شیلات خوزستان دانست و بر تقویت آموزش و ترویج کاربردی آبزی‌پروری تاکید کرد.

همچنین در ادامه حسین هوشمند رئیس پژوهکشده آبزی‌پروری جنوب کشور ضمن اعلام همکاری و پشتیبانی از انتشارات علمی- تخصصی شیلات خوزستان، افزود: در زمینه ماهیان بومی نیز تجارب ارزشمندی در موسسه تحقیقات نهفته است و ضرورت دارد این اطلاعات نیز به صورت منسجم تنظیم و گردآوری شوند.

در پایان این مراسم لوح یادبود از سوی مدیر کل شیلات استان به نویسندگان کتاب اهدا شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار