۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

ایران برندۀ جایزه بهترین عکس از نواقص فنی و ایمنی کشتی‌ها شد

ایران برندۀ جایزه بهترین عکس از نواقص فنی و ایمنی کشتی‌ها شد
عکس ارسالی از محمدصادق بخشایش، از سوی مجمع بین المللی تفاهم نامه اقیانوس هند، به عنوان عکس برتر سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۲۴۷

به گزارش مانا؛ اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با موضوع بازرسی از شناورها، رتبه نخست سامانه تفاهم نامه منطقه‌ای اقیانوس هند IOMOU را کسب کرد.
ایران به عنوان یکی از اعضای مؤثر تفاهمنامه منطقه‌ای اقیانوس هند که با هدف کنترل و بازرسی از کشتی‌های متردد در منطقه اقیانوس هند و با هدف حذف کشتی‌های نا‌ایمن از این اقیانوس تشکیل شد، همواره بر بازرسی های متناوب و متعدد از شناورهای تحت پرچم و خارجی علاوه بر ارتقاء سطح همکاری‌های ملی و منطقه‌ای بر رشد سطح کیفی در این زمینه تأکید دارد.
بنابر این گزارش بندر امیرآباد در راستای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان کشور عضو این تفاهمنامه‌، همواره بر شناورهای ورودی به بندر کنترل و بازرسی ویژه ای را اعمال می‌کند و موارد محتمل را به صورت مصور در سامانه "تفاهم نامه منطقه ای اقیانوس هند" که به همین منظور طراحی شده است بارگذاری می‌کند.
بر این اساس عکس ارسالی از سوی محمد صادق بخشایش از همکاران بخش بازرسی کشتی‌های اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با محوریت کنترل و بازرسی کشتی‌ها برای دومین سال پیاپی از سوی مجمع بین‌المللی این تفاهمنامه به عنوان عکس منتخب برگزیده و از آن تقدیر شد.
لازم به ذکر است عکس ارسالی از سوی محمدصادق بخشایش از میان عکس های ارسالی کارشناسان دریایی بیش از ۱۰ کشور از قبیل استرالیا، هند، کشورهای اروپایی، آفریقایی و ... مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار