۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

خط منظم کشتیرانی چابهار ـ هند راه‌اندازی شد

خط منظم کشتیرانی چابهار ـ هند راه‌اندازی شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: خط منظم کشتیرانی چابهار ـ هند هر ۱۵ روز یکبار به صورت منظم راه اندازی شده تا صاحبان کالا با یک تعلق خاطر بار خود را به این بندر حمل کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۳

به گزارش مانا؛ بهروز آقایی، در سواحل مکران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های یک بندر برای رفت و آمد کالا خط دو سر بار است؛ یعنی صاحب کالا مطمئن شود که خدمات کامل بار به وی ارائه می‌شود با این هدف خط منظم کانتینری بین بندر چابهار و بنادر غرب هندوستان (ناواشیوا و کاندلا) از طریق برگزاری جلسات متعدد با هیات مدیره، مدیران و کارشناسان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی حاصل شد.
 
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه سرویس منظم خط کانتینری با برنامه‌ زمانی تردد 10 تا 15 روزه از مبدآ و  مقصد بندر چابهار در  مسیر بنادر کشور هند توسط شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. در این تفاهم نامه سازمان بنادر و دریانوردی نیز متعهد به  همکاری‌های لازم در ارایه مشوق‌های تعرفه‌ای در  حقوق و عوارض و هزینه های ورود کشتی های کانتینری خواهد داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افزایش هم افزایی دستگاه‌های مرتبط و تسهیل فرآیند های ورود و خروج دستگاه‌ها می‌تواند در استمرار فعالیت این خط کشتیرانی تأثیر‌گذار باشد.
آقایی گفت: بندر چابهار هم اکنون با یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جمهوری اسلامی ایران با برندترین و بهترین تجهیزات بهره‌برداری شده و با بالاترین عمق آبخور منفی 17 متر آماده پذیریش بزرگترین کشتی‌ها از سراسر جهان است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار