۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
رئیس سازمان بازرسی کشور:

بنادر مهمترین مبادی ورود و خروج کالا در کشور هستند

رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه بنادر از مهمترین مبادی ورود و خروج کالا در کشور هستند، گفت: برنامه ریزی لازم برای تسهیل در ورود و خروج کالا در بندر بوشهر انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۶

بنادر مهمترین مبادی ورود و خروج کالا در کشور هستند

به گزارش خبرنکار مانا از بوشهر، ذبیح‌الله خدائیان و هیئت همراه با حضور در محوطه عملیاتی بندر بوشهر از نزدیک از انبارها و روند تخلیه و بارگیری کالا دیدن کردند.

خدائیان در حاشیه بازدید از محوطه های بندر بوشهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنادر از مبادی بسیار مهم در ورود و خروج کالا هستند و بندر بوشهر دارای ظرفیت‌های بالا و از جایگاه ویژه و حائز اهمیتی برخوردار است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: طی بازدیدی که از بندر بوشهر صورت گرفت سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی های لازم شرایط ورود و خروج کالا را در این بندر تسهیل کنیم.

وی اضافه کرد: زیبنده و شایسته نیست که کالاهایی اعم از خودروها و سایر کالاهای دیگر طی سالهای متمادی در بنادر رسوب داشته باشند لذا امیدواریم این سفر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی باشد برای این موضوع که طی سالیان در بنادر بوجود آمده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن خوشامدگویی به هیئت بازدید کننده به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل پرداخت.

ارجمندزاده بندر بوشهر را بندری با قدمت تاریخی و رو به توسعه منطبق با بنادر به روز بین‌المللی مطرح کرد و افزود: افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین طراحی شده که حجم عمده آن را محیط های کانتینری و بخش دیگر را مخازن برای صادرات و واردات مواد نفتی مایع تشکیل می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار