۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان تشریح شد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برنامه‌های سفر رئیس جمهور به این استان را تشریح کرد و گفت: رئیس جمهور در این سفر سه بازدید سرزده از مناطق مختلف استان دارد.
کد خبر: ۹۱۸۹۳

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان تشریح شد

به گزارش مانا، علی رئوفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور صبح پنجشنبه وارد استان می‌شود و سه بازدید سرزده از مناطق مختلف استان دارد.  

وی افزود: بعد از بازدید‌های سرزده، رئیس جمهور ساعت ۱۵ با اقشار مختلف مردم، نخبگان، علما و اندیشمندان استان دیدار می‌کند،  این جلسه در سالن نیروی دریایی سپاه انجام می‌شود و مدت آن دو ساعت خواهد بود.  

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: بعد از این دیدار بلافاصله شورای اداری استان در همان سالن تشکیل می‌شود و وزرایی که رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و به شهرستان‌ها سفر می‌کنند گزارشات خود را در این جلسه اعلام می‌کنند.  

وی ادامه داد: بعد از شورای اداری، مصاحبه خبری دارند و آیت‌الله رئیسی در جمع خبرنگاران پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود.  

رئوفی ادامه داد: محل سفر وزرا مشخص و برنامه ریزی شده است، در این سفر وزرای اقتصاد، وزیر بهداشت، کشاورزی، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه روستای ریاست جمهوری، معاون امور زنان رئیس جمهور، وزیر میراث فرهنگی، وزیر ارشاد، وزیر کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر، معاون اجرایی و سرپرست نهاد و وزیر ورزش رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار