۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

اپیدمی اُمیکرون بر بنادر آمریکا هم سایه انداخت

اپیدمی اُمیکرون مسئولان بندری این کشور را وادار کرده برای پایین آوردن میزان آسیب‌های ناشی از این ویروس دست به تشکیل گروه ضربت بزنند.
کد خبر: ۹۱۸۸۲

اپیدمی اُمیکرون بر بنادر آمریکا هم سایه انداخت

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ "جان پورکاری" فرستادۀ ویژه کاخ سفید به بنادر بزرگ آمریکا به منظور بررسی میزان شیوع کرونای اُمیکرون و اثرات آن در زنجیرۀ تامین در این زمینه گفت: اگرچه سویۀ جدید کووید ۱۹ (اُمیکرون) هنوز اختلال زیادی در بنادر ایجاد نکرده، اما متاسفانه اکثر بنادر را درگیر کرده و در این ارتباط به تمامی بنادر اعلام شده آمادگی خود را با تشکیل گروه ضربت در این زمینه نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه همچنان کمبود نیروی انسانی در بنادر احساس می‌شود یاد‌آورشد: به تمامی مسئولان و کارگران بندری اعلام شده تعطیلات خود را نیمه کاره رها کرده و به سرکا‌ر خود بازگردند.

وی ادامه داد: تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از بسته شدن بنادر به کار خواهیم بست، زیرا بحران ازدحام بنادر در بندر لس‌آنجلس و لانگ‌بیج هنوز به پایان نرسیده و ۴۰ درصد از کانتینر‌ها همچنان در بنادر انباشته شده‌اند.

پورکاری در ادامه گفت: برای مقابله با اُمیکرون در تخلیۀ کالاها، لوازم و تجهیزات پزشکی  در اولویت اصلی قرار دارند.   

وی در پایان گفت: متأسفانه زنجیرۀ تامین و لجستیک کالا در این کشور بر اثر ازدحام بنادر تحت فشار بود که ورود اُمیکرون به بنادر به این فشار‌ها افزود‌ه، اما امیدواریم بتوانیم بر این بحران نیز غلبه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار