۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در ساحل تجاری و بندری گناوه

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از آماده سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در کمپ گردشگری بندر گناوه به منظور خدمات رسانی مناسب به گردشگران ورودی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۹

ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در ساحل تجاری و بندری گناوه

محمد حسین ارسطوزاده در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به اینکه هم‌اکنون شرایط مساعد آب و هوایی برای سفر گردشگران به سواحل خلیج فارس و استان بوشهر فراهم است، لذا اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران ورودی در حال انجام است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از آماده سازی و ایجاد زیرساختهای لازم در کمپ گردشگری بندر گناوه به منظور خدمات رسانی مناسب به گردشگران ورودی خبر داد.

به گفته این مقام مسئول در استان بوشهر، بندر گناوه یکی از مهمترین مقاصد گردشگران ورودی به استان بوشهر محسوب می‌شود و به همین منظور طی سال‌های اخیر شاهد افزایش زیرساخت‌های گردشگری در این شهر ساحلی بوده‌ایم.

وی با اشاره به پاک‌سازی کمپ گردشگری بندر گناوه گفت: این اقدام با  هماهنگی و همکاری شهرداری گناوه برای آماده سازی این کمپ جهت استقبال از گردشگران انجام شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اعلام کرد: کمپ گردشگری بندر گناوه با توجه به قرار گیری در کنار ساحل پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری بوده و در همین راستا مورد پاک‌سازی و بهسازی قرار گرفته است.

ارسطوزاده یادآور شد: در این راستا، ترمیم فضای سبز، کاشت گل در ورودی کمپ، پاک‌سازی محیط مجموعه و کاشت نهال توسط پرسنل خدوم فضای سبز شهرداری، کارهای شاخصی بوده که برای بهبود وضعیت موجود این کمپ گردشگری انجام شده است.

برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی گناوه

وی با اشاره به اینکه شهرستان تجاری و بندری گناوه، با توجه به وجود مرکز خریدهای بسیاری که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است، بیان داشت:  هدف ما در ستاد خدمات سفر شهرستان این است که با تلاش بیشتر بتوانیم کمبود‌ها را رفع کرده و زمینه مناسب را برای ارائه خدمات بهتر به مسافران فراهم کنیم.

این مقام مسئول در استان بوشهر با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان گناوه، اذعان داشت: ساحل گناوه یکی از سواحل بکر و گردشگر پذیر کشور است که باید در کنار ساخت و ساز، زمینه توسعه گردشگری و برنامه‌های فرهنگی اقدامات لازم در آن انجام شود.

ساماندهی موتورهای چهار چرخ فعال در سواحل گناوه

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، سامان‌دهی موتورهای چهار چرخ فعال در سواحل گناوه را یکی از اقدامات مهم کمیته ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر، جلسات خود را با زیرمجموعه‌ها برگزار خواهند کرد، اظهار داشت: تمامی کمیته‌های ستاد که شرح وظایف آنها مشخص شده است موظف به همکاری با یکدیگر برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران ورودی هستند.

ارسطوزاده با اشاره به اینکه اولین اولین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان براساس دستورالعمل نوروزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شده است، بیان داشت: برای پذیرش مسافر، تابع شرایط کرونایی هستیم و بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار