۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

احتمال بارندگی و وقوع سیلاب در جزیره خارگ

احتمال بارندگی و وقوع سیلاب در جزیره خارگ
بخشدار ویژه خارگ گفت: پیرو اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی و وقوع سیلاب جزیره خارگ در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۷۷۶

به گزارش مانا؛ محمد رضا دشتی زاده اظهار داشت: پیرو اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی و وقوع سیلاب و بحران در جزیره خارگ از نقاط آسیب پذیر محدوده شهری و صنعتی، کانال‌های دفع آب سطحی پیرامونی به همراه مسئولان بخش‌های مربوطه بازدید به عمل آمد.

وی افزود: از همین رو آماده‌باش به همه دستگاه‌ها اعم از ادارات و سازمان‌های حوزه شهری، نهادهای نظامی و شرکت‌های نفتی و گازی در راستای پیشگیری یا مقابله با وقوع بحران صادر شده است و همچنین مردم نیز باید ایمن‌سازی لازم را مد نظر قرار دهند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: همه دستگاه‌هایی اجرایی لایروبی همه کانال‌های دفع آب‌های سطحی جزیره و همچنین شناسایی نقاط و تهدیداتی که وقوع حادثه را محتمل‌تر می‌کنند اقدام عاجل و در جهت رفع این موانع تسریع کنند.

دشتی زاده گفت: در زمان وقوع بحران احتمالی و همچنین پیشگیری تمامی ظرفیت‌ها موجود در منطقه به اشتراک گذاشته شود.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به محدوده خاص جغرافیایی این جزیره خاطرنشان کرد: اداره بندر و دریانوردی آمادگی لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی در محدوده دریایی جزیره را نیز داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار