۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

پیش‌بینی سود ۱۲ میلیارد دلاری خط کشتیرانی ONE ژاپن

ائتلاف کشتیرانی ONE ژاپن پیش‌بینی کرد در سال مالی آینده که در ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد ۱۲ میلیارد دلار سود خالص کسب خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۸

پیش‌بینی سود ۱۲ میلیارد دلاری خط کشتیرانی ONE ژاپن

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ بر‌اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی این شرکت سود نیمۀ اول این شرکت در سال ۲۰۲۱ بیش از ۶.۷ میلیارد دلار بود که دو برابر کل سال مالی ۲۰۲۰ است.

بر اساس این گزارش ائتلاف ONE در سال ۲۰۲۱ بیشترین تعداد کانتینر را به سواحل آمریکا منتقل کرد که فقط در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱  حدود ۶۴۹ هزار TEU کانتینر بود.

یکی از مسئولان این شرکت گفت: علی‌رغم تقاضای قوی محموله‌های کانتینری برخی از اختلالات زنجیرۀ تأمین مانند کمبود جعبه‌های کانتینر، توفان در بنادر چین، کمبود نیروی کار به دلیل همه‌گیری کووید ۱۹، بحران تغییر خدمه و تراکم در بنادر باعث اُفت فعالیت این شرکت در برخی مقاطع شد، اما در مجموع پیش‌بینی می‌کنیم در سال مالی جدید که از ۳۱ مارس ۲۰۲۱ شروع شده و به ۳۱ مارس ۲۰۲۲ ختم می‌شود به سود خالص ۱۱.۷۶ میلیارد دلاری برسیم.

وی گفت: سرویس آسیا -اروپای این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ با حمل ۴۴۳ هزار TEU کانتینر به یک رکورد قابل قبول نسبت به سال ۲۰۲۰ رسید.

وی یاد‌آور شد: برای پاسخگویی به تقاضای بازار کانتینری شرکت ONE سرویس جدیدی بین کره جنوبی - چین و بالعکس در ۳۰ اکتبر راه اندازی کرد تا به تقاضای مشتریان پاسخ دهد.

وی در پایان گفت: سرویس جدید آسیا، شرق آفریقا‌ی این شرکت نیز در ماه آوریل ۲۰۲۱ راه‌اندازی شده و در حال حاضر با ظرفیت کامل به کار خود ادامه می‌دهد.

شایان ذکر است خط کشتیرانی ONE ژاپن حاصل ادغام سه خط کشتیرانی این کشور موسوم به K. Line، MOL و NYK  است که در سال ۲۰۱۸ شکل گرفت. در حال حاضر این شرکت از یک میلیون ۶۰۰ هزار کانتینر برخوردار است و هرهفته ۱۴۰ سرویس راهی بنادر جهان می‌کند. در مجموع این شرکت با ۲۲۰ بندر همکاری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار