۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

برخورد ۲ کشتی باری در دریای بالتیک

نیروی دریایی سوئد از برخورد دو کشتی باری در دریای بالتیک بین شهر ایستد در جنوب این کشور و جزیره بورنهولم دانمارک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۱

برخورد ۲ کشتی باری در دریای بالتیک


به گزارش مانا به نقل از تاس، رادیو و تلویزیون سوئد امروز -‌دوشنبه- به نقل از اداره دریانوردی سوئد گزارش داد که دو کشتی باری در دریای بالتیک بین شهر «ایستد» در جنوب این کشور و جزیره «بورنهولم» دانمارک با یکدیگر برخورد کردند.

«یوناس فرانزن»، مدیر ارتباطات نیروی دریایی سوئد گفت: «دو کشتی باری در دریای بالتیک بین ایستد و بورنهلم با هم برخورد کردند. به گزارش اداره دریانوردی سوئد، یکی از کشتی ها واژگون شده است و اکنون عملیات نجات در حال انجام است».

فرانزن گفت: «یکی از کشتی‌ها واژگون شده است. ما دقیقاً نمی‌دانیم که این اتفاق چگونه رخ داده است. قایق‌های نجات در محل حضور دارند اما تاکنون کسی پیدا نشده است، هوا تاریک  و آب بسیار سرد است».

بر اساس این گزارش، کشتی واژگون شده در دانمارک و کشتی دیگر در بریتانیا ثبت شده است و تعداد افراد حاضر در هر دو کشتی مشخص نیستند.

فرانزن افزود: «حدود ۱۰ قایق از سوئد و دانمارک در عملیات جست‌و‌جو شرکت کردند. چندین بالگرد نیز در حال پرواز و جست‌و‌جو در منطقه هستند».

ارسال نظرات
آخرین اخبار