۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های ورزش دریایی و ساحلی در استان بوشهر تقویت می‌شود

استاندار بوشهر حمایت از ورزشکاران تیم ملی فوتبال ساحلی را مورد تأکید قرار داد و گفت: یکی از مزیت‌های استان بوشهر تقویت زیرساخت‌های ورزش‌های آبی و ساحلی است که در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵

زیرساخت‌های ورزش دریایی و ساحلی در استان بوشهر تقویت می‌شود


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد محمدی زاده در دیدار کادر فنی و بازیکنان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی با قدردانی از تلاش ها و موفقیت‌های ایشان در تیم ملی اظهار داشت: با وجود ساحلی بودن استان، ورزشهای آبی و ساحلی از مزیت های ورزش استان هستند و توسعه این ورزش‌ها در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: برای حمایت از فوتبال ساحلی استان آمادگی داریم و در این راستا اقدامات لازم با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به ویژگی های رشته ورزش فوتبال ساحلی اضافه کرد: هزینه‌ها و البته درآمدهای فوتبال ساحلی با بقیه رشته ها قابل قیاس نیست و همت و موفقیت شما در این رشته ورزشی حاکی از تفکر بسیجی شماست که با مشکلات موجود به موفقیت های ملی و بین المللی می رسید.

محمدی زاده گفت: اینکه شما با حداقل داشته ها، افتخارات بزرگ کسب کردید حکایت از تعهد و همت شماست و بنده شما را بسیجی می دانم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در مورد فوتبال ساحلی استان بیان داشت: برای پیگیری مسائل و مشکلات فوتبال ساحلی از جمله زمین فوتبال ساحلی و مشکلات آن با شهرداری، احداث کمپ تیم ملی و انتخاب اسپانسر از صنایع نفت و گاز، معاون عمرانی استاندار را مامور میکنم تا اقدامات بعدی انجام شود.

استاندار بوشهر افزود: با توجه به نهضت ساخت مسکن در استان، ورزشکاران واجد شرایط در اولویت قرار می گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار