۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد:

اعزام بالگرد برای جستجوی صیادان ناپدید شده دیری در خلیج‌فارس

به همت مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همکاری شرکت نفت و گاز، یک فروند بالگرد شرکت نفت و گاز پارس برای یافتن صیادان دیری در خلیج‌فارس اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۴

اعزام بالگرد برای جستجوی صیادان ناپدید شده دیری در خلیج‌فارس


به گزارش خبرنگار مانا در بوشهر، روز سه شنبه هفتۀ جاری بر اثر توفانی شدن دریا و نامساعد بودن هوا یک قایق صیادی اهل دیر با سه سرنشین در خلیج فارس مفقود و ارتباط آنان با خانواده قطع شده و هنوز به ساحل باز نگشته‌اند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه برای نجات صیادان مفقود شده اقدامات لازم انجام شد اظهار داشت: با اطلاع از این وضعیت صیادان، با اداره کل بنادر و دریانوردی، ستاد بحران استان و هلال احمر برای اعزام سریع بالگرد تماس های مکرر صورت گرفت.

یونس باربرز افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته شناور ناجی اداره بندر و دریانوردی شهرستان در دو مرحله به دریا اعزام شده که تاکنون تلاش آنان نتیجه بخش نبوده است.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر نیز بیان کرد: با پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی‌، درخواست فرماندار و مدیران شهرستان دیر به همت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همکاری شرکت نفت وگاز یک فروند بالگرد شرکت نفت وگاز پارس برای یافتن صیادان ناپدید شده دیری بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس اعزام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار