۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

پیام مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته بسیج

پیام مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته بسیج
با فرارسیدن 29 آبان‌ماه و آغاز "هفته بسیج"، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی سالگرد تشکیل نیروی مقاومت بسیج در پنجم آذر ماه 1358 به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۱۴۳۳

متن پیام مهندس محمدرضا مدرس خیابانی بدین شرح است:  
 
 
بسمه تعالی
 
«فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت وغیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواست‌های حقیر، نشدن است».
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
 
هفتۀ بسیج یادآور کتاب عشق و معرفتی است که با ایمانی راسخ و بر اساس قاموس سرخ عشق بنا نهاده شده است. کتابی که به قلم حکمت امام بسیجیان، خمینی کبیر نگاشته شد و با شور، همت و شعور و غیرت بسیجیان منتشر گردید. امامی که خود معلم و مبلغ فرهنگ بسیجی بود و دغدغۀ بسیج فرهنگی تا آخر عمر مهمان ذهن آسمانی‏اش بود. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی‏‌نشانی گرفته‌‏اند.
بسیج، دیوان شعر انقلاب اسلامی است که پیر جماران در اوج شعله‏‌های آتش جنگ تحمیلی، سرود و به زیور طبع و چاپ پایداری و مقاومت بسیجیان آراسته شد. دیوانی که پر از غزل‏های عاشقانه وداع فرزندان و همسران و پدران و غربت اشک و آه مادران و یتیمان است.
 بسیجی کسی است که نورش، خورشید را، موجش دریا را، استواری‌اش کوه را، عزمش آهن را، وسعت روحش جهان را، صفتش واژه‏‌ها را، بی‏نامی‌اش نام را، سوزش آتش را، سرعتش باد را و شهره‏‌اش تمام اسطوره‏‌ها را خجل کرده است.
امروز برای پیشبرد امور مهم ملی و سازمانی بیش از هر زمان دیگری به روحیه و تفکر بسیجی نیروهای فعال در بخش‌های گوناگون نیازمندیم تا بتوانیم بر مسائل و مشکلات فائق آییم و مسیر پیشرفت و تعالی را طی نماییم.
اینجانب فرا رسیدن هفتۀ بسیج را به تمامی همکاران گرامی در مجموعه خانوادۀ بزرگ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال مزید توفیقات همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه) مسئلت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار