۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور با حضور ۱۱ تیم در بوشهر آغاز شد

مسابقات قایقرانی دراگون بوت قهرمانی کشور با حضور شماری از مسئولان ورزشی و ورزشکاران در سایت قایقرانی دهکده گردشگری بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶

مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور با حضور ۱۱ تیم در بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهربا اشاره به آغاز مسابقات قایقرانی در بوشهر اظهار داشت: روز نخست این مسابقات ویژه بانوان با حضور ۱۱ تیم از اقصی نقاط کشور برگزار می‏‌شود.

مهدی زارعی افزود: روز پنجشنبه نیز مسابقات دراگون بوت در رده سنی پیشکسوتان (بالای ۴۰ سال) با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با اتمام مسابقات بالای ۴۰ سال، رقابت‌های آقایان در رده سنی آزاد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر یادآور شد: مجموع قایقرانان شرکت کننده در این رقابت‎‌ها ۷۵۰ نفر هستند که در جریان این مسابقات مجموعه کادر فدراسیون از جمله رئیس این مجموعه نیز به بوشهر خواهد آمد.

زارعی عنوان کرد: این رقابت‌ها انتخابی مسابقات آسیایی است که برترین‎‌های آن با انتخاب کادر تیم ملی جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب می‎‌کنند.

وی یادآور شد: امسال برای نخستین بار مسابقات قایقرانی دراگون بوت کشور از دریاچه مجموعه آزادی خارج و به میزبانی سایت قایقرانی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌‎شود.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر در رشته قایقرانی در چند سال گذشته با رشدی خیره کننده همواره در بین استان‌های برتر کشور قرار گرفته است.

زارعی یادآور شد: هم اکنون هیئت قایقرانی در شش شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم، تنگستان، کنگان و عسلویه استان بوشهر فعال است و برنامه‎‌ریزی برای فعالیت این هیئت در شهرستان‎‏‌های جم، دشتستان و دیر با استفاده از ظرفیت استخر در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در شهرستان دشتی نیز چنانچه استقبال خوبی از سوی مسئولان شهرستان انجام شود برنامه‎‌ریزی برای فعالیت رشته قایقرانی در این شهرستان فراهم خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار