۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

شاخص‌های شادی دریانوردان به دوران قبل از کرونا برگشت

بر اساس نظر سنجی‌های جدید شاخص شادی دریانوردان در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به دوران قبل از کرونا برگشت.
کد خبر: ۹۱۲۴۷

شاخص‌های شادی دریانوردان به دوران قبل از کرونا برگشت

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از شبکه خبری safety۴sea.com شاخص شادی دریانوردان در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، به ۶.۵۹ رسید که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ حدود ۵.۹۹  واحد بود.

بر اساس این گزارش به طور مداوم هر سه ماه یکبار با طرح ده سوال کلیدی از دریانوردان خواسته می‌شود تا نظرات خود را درباره زندگی، کار و همچنین شاخص‌های شادی و رفاه در دریا  اعلام کنند.

بر این اساس نتایج حاصل از پاسخ‌های دریانوردان نشان می‌دهد میزان شادی دریانوردان با کمرنگ شدن علائم کرونا و واکسینه شدن آن‌ها بهبود پیدا کرده و در این میان اصلی‌ترین مشکل یعنی مرخصی در ساحل همچنان پابرجا است و در ارتباط با تغییر خدمه نیز هنوز مشکلاتی به چشم می‌خورد.

در پاسخ دریانوردان آمده است مرخصی در ساحل و تمدید نشدن قرار‌داد‌ها در زمان شیوع کرونا یک چالش بزرگ برای دریانوردان بود البته  بسیاری از دریانوردان موضوع دسترسی آنان به اینترنت را یکی از راه‌های افزایش میزان شادی ارزیابی می‌کنند.

از پاسخ‌های دریانوردان به خوبی برمی‌آید که تجربه زندگی در دوران کرونا باعث شده آن‌ها مسیر‌های روشنی را برای زندگی بهتر در دریا برگزینند و همچنین ارتباط توام با احترام از سوی کارفرمایان با دریانوردان و کمک مالکان کشتی به بهبود کیفیت زندگی آنان و دریافت اینترنت باعث سلامتی روان دریانوردان می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار