۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

مهلت یک ماهه فرماندار کالیفرنیا به تمامی سازمان‌ها برای پایان بحران ازدحام بنادر

فرماندار کالیفرنیا به تمامی دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و سازمان‌ها دستور داد بر اساس یک فرمان ۹ ماده‌ای با تلاش عوامل اجرایی تمامی کشتی‌هایی که منتظر تخلیه بار هستند باید ظرف یک ماه آینده به طور کامل تخلیه شوند.
کد خبر: ۹۱۱۹۱

مهلت یک ماهه فرماندار کالیفرنیا به تمامی سازمان‌ها برای پایان بحران ازدحام بنادر

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ این در حالی است که هنوز ۷۸ کشتی همچنان در اسکله‌های لس‌آنجلس و لانگ‌بیچ منتظر خالی شدن بار به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش "گاوین نیوزوم" فرماندار کالیفرنیا اعلام کرد یک فرمان ۹ ماده‌ای را با تمامی دستگاه‌های دولتی امضا کردم تا در پی اعلام حالت فوق‌العاده در بنادر به زودی بحران ازدحام بنادر در این ایالت حل شود.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل صادره سازمان‌های دولتی، خصوصی، شرکت‌های تامین کارگر، مسئولان بندری و ... باید نسبت به جابه‌جایی کالا از کشتی‌ها و تحویل آن به مشتری از هیچ کوششی مضایقه نکنند و در این ارتباط هیچ سهل انگاری هم پذیرفته نیست.

وی یاد‌آور شد: با توجه به بحران موجود در بنادر آمریکا هیچ بهانه‌ای برای عدم همکاری با عوامل تخلیه کشتی‌ها پذیرفته نیست و سرپیچی از این دستورالعمل‌ها با جریمه‌های شدیدی همراه است.

وی در پایان گفت: تمامی اختیارات قانونی و مالی برای تسریع و اولویت بندی فعالیت‌ها پیش بینی شده و باید به این معضل هرچه زودتر خاتمه داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار