۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
مدیرکل شیلات استان بوشهر:

۵۰ درصد میگو پرورشی از استخر‌های ساحلی استان بوشهر برداشت شد

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد میگو از استخر پرورشی استان بوشهر برداشت شده است گفت: پیش بینی امسال تولید ۳۰ هزار تن میگو از استخر‌های پرورشی است که تاکنون ۱۵ هزار و ۴۰۵ تن آن برداشت شده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۱

۵۰ درصد میگو پرورشی از استخر‌های ساحلی استان بوشهر برداشت شد

علی بازدار در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه امسال شش هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ساحلی برای پرورش میگو اختصاص یافته است اظهار داشت: در بیش از پنج هزار استخر پرورشی، ۲.۱ میلیارد قطعه بچه میگو ذخیره‌سازی شد.

وی از برداشت میگو از استخر پرورشی در سواحل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۱۵ هزار و ۴۰۵ تن میگو از دو هزار و ۸۶۷ استخر پرورشی برداشت شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد میگو از استخر پرورشی استان بوشهر برداشت شده است تصریح کرد: تاکنون از ۵ هزار استخر پرورشی در سه هزار و ۳۶۱ هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پیش‌بینی شده تولید امسال برداشت شده است.

بازدار، پیش بینی امسال برای تولید میگو را ۳۰ هزار تن دانست و افزود: سال گذشته از پنج هزار و ۶۰۰ هکتار استخر پرورشی ۲۳ هزار تن میگو برداشت شد.

قرار گرفتن استان بوشهر در سواحل ۹۲۰ کیلومتری خلیج‌فارس ظرفیت قابل توجهی برای پرورش ماهی و میگو فراهم کرده که در این حوزه پرورش ماهی در قفس در خلیج‌فارس و میگو در سواحل شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در اولویت قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار