۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
همزمان با روز نیروی دریایی سپاه:

محل شهادت حماسه‌آفرینان مبارزه با آمریکا در خلیج‌فارس گلباران شد

همزمان با سی و چهارمین سالگرد شهدای خلیج فارس، محل شهادت و حماسه‌آفرینی آنان در نبرد مستقیم با نیرو‌های نظامی آمریکا در نزدیکی جزیرۀ فارسی در خلیج فارس گلباران شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۱

محل شهادت حماسه‌آفرینان مبارزه با آمریکا در خلیج‌فارس گلباران شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در مراسم گلباران محل شهادت حماسه‌آفرینان مبارزه با آمریکا در خلیج‌فارس اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه در هشت سال دفاع مقدس چندین بار در خلیج‌فارس به صورت مستقیم با آمریکا مقابله کرد و اقتدار استکبار را در این عملیات‌ها در هم شکست.

سردار رمضان زیراهی با اشاره به شهادت هفت تن از رزمندگان اسلام در نبرد مستقیم با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس اضافه کرد: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در مبارزه با آمریکا هیمنه پوشالی و حیثیت نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس را بر باد دادند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی دریایی سپاه برای حفاظت و حراست از مرزهای کشور در خلیج فارس تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز با تمام توان نظامی، تجهیزاتی، نیروی انسانی توانمند و با اشراف اطلاعاتی از آمادگی بالایی برخوردار است.

در این مراسم به وسیله بالگرد و شناور در سی و چهارمین سالگرد شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در مبارزه مستقیم با آمریکا در اطراف جزیره فارسی با حضور خانواده شهیدان گلباران شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار