۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
وزیر راه و شهرسازی:

اقتصاد دریا در دولت سیزدهم تقویت می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: نگاه دولت سیزدهم تقویت اقتصاد دریا است که برای دست یافتن به این مهم شهرهایی در کنار دریا احداث و توسعه پیدا می کند.
کد خبر: ۹۱۰۷۰

اقتصاد دریا در دولت سیزدهم تقویت می‌شود


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رستم قاسمی در جریان بازدید از طرح‌های راه‌سازی و بندری استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر تسریع طرح توسعه بندر کنگان اظهار داشت: طرح توسعه بندر کنگان حدود یکسال پیش اجرایی شد و اکنون روند پیشرفت خوبی دارد و هیچ محدودیت اعتباری در اجرا آن وجود ندارد که قرار شد اجرا این پروژه تسریع یابد و بر اساس برنامه زمان‌بندی افتتاح شود.

وی در ادامه توسعه اقتصاد دریامحور را برنامه دولت سیزدهم دانست و گفت: موضوع دریامحوری و اقتصاد دریا، موضوع بسیار مهمی در کشور است که اولویت دولت سیزدهم است تا در کنار توسعه اقتصاد دریامحوری به توسعه شهرها در کنار دریا اقدام کند. 

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تقویت اقتصاد دریا افزود: برای دست یافتن به  این مهم شهرهایی در کنار دریا احداث و توسعه پیدا می کند تا رونق اقتصادی رخ بدهد.

قاسمی بیان کرد: ایجاد صنایع و زمینه‌های مختلف خدماتی در کنار شهرهای بندری از جمله برنامه‌هایی است که در دولت سیزدهم مورد توجه است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار