۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به کارگیری ۲ دستگاه جرثقیل ۵۰ تنی برای سرعت عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان از استقرار و به کارگیری دو دستگاه جرثقیل ۵۰ تنی به منظور سرعت بخشیدن به عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندرگاه شادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱

به کارگیری ۲ دستگاه جرثقیل ۵۰ تنی برای سرعت عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شادگان

امید صبری پور در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این دو دستگاه جرثقیل بر روی شناور کمیا یک مستقر شده تا ضمن شتاب بخشیدن به روند تخلیه و بارگیری کالا، از معطلی شناور‌های باری و تجاری در اسکله جلوگیری شود.

وی ضمن دعوت از تجار و بازرگانان و فعالان اقتصادی برای حضور در بندر تجاری شادگان افزود: بندر شادگان مکانی امن برای واردات و صادرات کالا، تخلیه سریع و نگهداری صحیح کالا، بارگیری با تجهیزات و کارگران مجرب و با تجربه است.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه تمام مدیران اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی درسطح این شهرستان شادگان و استان تصمیم به رونق اقتصادی و اشتغال جوانان بومی دارند افزود: بندر شادگان با دو نوبت کاری برای سرعت بخشیدن به عملیات تخلیه و بارگیری کالا برنامه‌ریزی کرده است.

صبری پور، رضایت مندی تجار و بازرگانان را هدف سازمان و بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیریت بندر و دریانوردی شادگان عنوان و ابراز امیدواری کرد با فروکش کردن ویروس کرونا، این بندر به روز‌های اوج خود بازگردد.

بندر شادگان به عنوان هفتمین بندرتجاری خوزستان در مساحتی حدود سه هکتار و با سرمایه گذاری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال در آبان ماه ۱۳۹۴ با حضور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی و وزیر کشور افتتاح شد.

این بندر با ظرفیت پذیرش شناور‌های زیر پنج هزار تن، توان تخلیه و بارگیری ۱۰۰ هزار تن کالا در سال را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار