۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

رژه دریایی اقتدار و نمایش قدرت در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر اجرا شد

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس رژه دریایی تحت عنوان اقتدار و نمایش قدرت، با مشارکت شناورهای نظامی و بسیج دریایی در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۰

رژه دریایی اقتدار و نمایش قدرت در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، همزمان با ۳۱ شهریور ماه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس؛ رژه "اقتدار و نمایش قدرت" نیرو‌های مسلح با مشارکت شناور رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس استان بوشهر برگزار شد.  

در این مراسم فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این رژه دریایی که ترکیبی از شناور‌های بسیج دریایی و شناور‌های رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است به پاسداشت سال‌های حماسه و ایثار در آب‌های خلیج همیشه فارس به اجرا درآمده است.

سردار رمضان زیراهی اضافه کرد: مردم ما در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش نیرو‌های مسلح از مرز‌ها و آب و خاک این سرزمین دفاع کردند و امروز نیز بسیجیان دریادل در قالب بسیج دریایی در کنار نیروی دریایی سپاه در امنیت سازی خلیج همیشه فارس تاثیر گذار هستند.

وی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه امروز خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با توجه به رصد تحرک شناور‌های دشمن در خلیج فارس؛ در صورت وقوع هر خطای محاسباتی از سوی آنان به طور یقین با قدرت و شدت با آنان برخورد می‌شود.

زیراهی گفت: روحیه ایثار، همبستگی، هم‌افزایی و دشمن ستیزی مهمترین سرمایه ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و امروز دشمن برای تضعیف این روحیه مردم بسیج شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار