۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

پیام مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفتۀ دفاع مقدس

محمد‌ رضا مدرس خیابانی با صدور پیامی هفتۀ دفاع مقدس را یادآور تلاش و مجاهدت دریانوردانی دانست که در شرایط سخت و دشوار از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکردند و با ایثار و از خودگذشتگی، نقش مهم خود را در حمل کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور به درستی ایفا نمودند.
کد خبر: ۹۰۹۴۱

به گزارش مانا متن پیام  نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری  اسلامی ایران به مناسبت هفتۀ دفاع مقدس  به این شرح است:

هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

 تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه، با ایمانشان چنان به مبارزات خود بُعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت‌های بی شمار جنگ، ارزش‌هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت. دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران است که در پی تحمیل هشت سال جنگ، هشت بهار آزادگی را پیمودند. هفته دفاع مقدس، هفته‌ای در گذر ایام و واژه‌ای در حصار تنگ زمان نیست بلکه فصلی است در بی زوال‌ترین تقویم‌های ابدی، آن جا که زمان، خود نیز کرانه‌ای محدود دارد.

دفاع مقدس یادآور تلاش و مجاهدت دریانوردانی است که در شرایط سخت و دشوار و زیر آتش بمباران دشمن شانه از زیر بار مسئولیت خالی نکردند و با ایثار و از خودگذشتگی، نقش مهم خود را در حمل کالاهای اساسی مورد نیاز کشور به درستی ایفا نمودند و مدال افتخار خط دوم دفاعی را برای ناوگان ملی به ارمغان آوردند. اینجانب ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و کلیه همکاران دریایی و خشکی گروه کشتیرانی، تقارن این هفته را با هفته ملی دریانوردی  به فال نیک گرفته  و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون تمامی عزیزان را در خانواده بزرگ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار