۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
مدیرکل گمرک بوشهر:

بندر بوشهر در ترخیص کالاهای اساسی سهم کمتری نسبت به دیگر بنادر دارد

مدیرکل گمرک بوشهر با تاکید بر توسعه انبارهای ذخیره کالاهای وارداتی در بندر بوشهر گفت: این بندر در ترخیص کالاهای اساسی سهم کمتری نسبت به دیگر بنادر جنوبی کشور دارد.
کد خبر: ۹۰۸۹۲

بندر بوشهر در ترخیص کالاهای اساسی سهم کمتری نسبت به دیگر بنادر دارد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، بهروز قره‌بیگی در نشست با اعضای کمیته ارزیابی عملکرد ستاد نظارت گمرکات اظهار داشت: تقویت جایگاه گمرک بوشهر نقش بسیار مهمی را در تقویت تولید و اشتغال در استان در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه گمرک و بندر بوشهر در طول تاریخ مرکز تجارت کشور بوده است افزود: امروزه به دلیل نا برابری‌ها و عدم توازن در توسعه زیرساخت‌های منطقه‌ای که در جنوب کشور ایجاد شده، متأسفانه بوشهر جایگاه گذشته خود را از دست داده است.

مدیرکل گمرک بوشهر توسعه زیرساخت‌های بندری را ضروری دانست و بیان کرد: طی چندسال اخیر زیرساخت‌های مناسبی در استان بوشهر در حال شکل‌گیری است که می‌تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد تجاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بوشهر در ترخیص کالاهای اساسی سهم کمتری نسبت به دیگر بنادر جنوبی کشور دارد، اضافه کرد: در کنار اقدامات توسعه‌ای بندری و گمرکی که طی سالیان اخیر در بوشهر صورت گرفته باید زمینه توسعه انبارهای دپوی کالاهای وارداتی نیز مدنظر قرار گیرد.

قره‌بیگی با اشاره به تلاش برای تبدیل گمرک به سازمانی پاسخگو ادامه داد: با استفاده از توان کارکنان این ستاد در اسرع وقت و به صورت شبانه روزی نسبت به ارائه خدمت به مردم و فعالین اقتصادی اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این ستاد طی سه سال اخیر دو بار موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده است، اظهار داشت: کسب این موفقیت حاصل تلاش و زحمات تمامی کارکنان گمرکات استان بوشهر است.

ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شده است.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از اعضای کمیته ارزیابی عملکرد ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار