۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر:

صیادان بوشهری بیش از ۱۷۰۰ تن میگو صید کردند

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: از آغاز زمان صید میگو در آب‌های خلیج‌فارس در مدت ۳۶ روز، صیادان استان بوشهر یک‌هزار و ۷۰۰ تن میگو صید کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۸۴۱

صیادان بوشهری بیش از ۱۷۰۰ تن میگو صید کردند
بهزاد حیدری در گفتگویی با خبرنگار مانا  در بوشهر با اشاره به آغاز صید میگو از ۱۲ مرداد ماه در آب‌های خلیج‌فارس محدوده استان بوشهر اظهار داشت: کمیته مدیریت صید شیلات استان بوشهر آخرین زمان صید میگو را روز پنج‌شنبه ۲۵ شهریور تعیین کرده است.

وی با بیان اینکه صید میگو از جمعه آینده ۲۶ شهریور در آب‌های خلیج‌فارس محدوده استان بوشهر ممنوع است تصریح کرد: مقرر شد فصل صید میگو در آب‌های خلیج فارس محدوده مرز دریایی استان برای همه شناور‌ها ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۵ شهریور به پایان برسد و شناور‌ها باید تجهیزات ویژه صید میگو را از شناور‌ها تخلیه کنند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر مجموع روز‌های صید میگو تا ۲۵ شهریور را ۴۴ روز دانست و بیان کرد: صیادان استان بوشهر در ۳۶ روز صیادی، یک‌هزار و ۷۰۰ تن میگو ببری و سفید از دریا صید کرده‌اند.

حیدری، با اشاره فعالیت ۸۶۴ فروند شناور لنج و قایق در صید میگو در استان گفت: صید میگو با کشتی ممنوع است و شناور لنج و قایق با دریافت مجوز می‌توانند در صید میگو مشارکت کنند.

وی افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد بیشترین میزان صید میگو در آب‌های محدوده بندر بوشهر به ثبت رسیده و در آب‌های محدوده بندر کنگان کمترین میزان میگو، صید شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار