۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

کشتی‌های فله برای حمل کانتینر آماده می‌شوند

به منظور مقابله با کمبود کشتی‌های کانتینری دستورالعمل حمل و نقل کانتینر با کشتی‌های فله‌بر توسط موسسه( Bureau Veritas) BV ارائه شده که قرار است توسط متخصصان و ذی‌نفعان دریایی مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۸۲۷

کشتی‌های فله برای حمل کانتینر اماده می‌شوند
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از مؤسسه آلفا لاینر با توجه به ارسال ۱۴۰۰ کانتینر با یک کشتی فله‌بر یونانی به نام Starbulk ، مؤسسه Bureau Veritas) BV) طرحی را به منظور حمایت از حمل ایمن جعبه‌های کانتینر توسط کشتی‌های فله‌بر آماده کرده که قرار است مورد بحث و بررسی کارشناسان  در سراسر کشور‌ها قرار گیرد.

"Paillette Palaiologou" معاون رئیس شرکت BV Marine & Offshore در این زمینه گفت: تجربه و دانش قابل توجهی در زمینه طراحی، طبقه بندی و عملیات کشتی‌های فله‌بر داریم که در صورت تصویب آن از سوی سازمان‌های مربوطه می‌توان از کشتی‌های فله‌بر برای حمل  ایمن کانتینر استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه حمل کانتینری بدون برنامه ریزی و بررسی کارشناسانه با کشتی‌های فله آسیب پذیری حمل‌ونقل را بالا می‌برد، افزود: تیم‌های تخصصی ما می‌توانند با نصب تجهیزاتی کشتی‌های فله‌بر را برای حمل کانتینر آماده کنند.

وی در ادامه افزود: اعتقاد دارم که این قبیل کشتی‌ها برای حمل کانتینر ساخته نشده‌اند، اما می‌توان با تغییر ساختار و افزودن تجهیزات، ایمنی کشتی‌های فله‌بر را برای حمل کانتینر افزایش داد.

وی در پایان گفت: در سال‌های قبل نیز مواردی وجود داشته که کشتی‌های فله‌بر به حمل کانتینر اقدام کرده‌اند و در حال حاضر باید بگویم که جابه‌جایی کانتینر‌ها توسط کشتی‌های فله‌بر یک مزیت کلیدی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار