۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

آگهی مزایده فروش شناور مسافر‌بری رو رو (نوبت سوم )

شرکت کشتیرانی والفجر در نظر دارد تعداد یک فروند شناور مسافربری رو رو ( ایران هرمز 12) تحت مالکیت خود که در بندر عباس مستقر می باشد را از طریق مزایده عمومی، به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط، به شرح ذیل به فروش برساند
کد خبر: ۹۰۷۹۲

لذا از متقاضیان دعوت می‌گردد حداکثر به مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی اسناد مزایده از طریق فایل ذیل دریافت یا به دفتر مرکزی شرکت به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

نشانی دفتر مرکزی: تهران– خیابان قائم مقام فراهانی– بالاتر از میدان شعاع  پلاک 97 ، دفتر روابط عمومی.

- شرکت در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

- مدت ارسال پیشنهادها از تاریخ انتشار آگهی به مدت 10 روز کاری می باشد.

- به هیچ یک از پیشنهادات دریافت شده بعد از تاریخ 1400/06/23 ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- میزان سپرده شرکت در مزایده معادل 2 درصد مبلغ پیشنهادی می‌باشد که بایستی به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی دارای حداقل سه ماه اعتبار با قابلیت تمدید یا واریز نقدی به حساب شماره 0105452137000 شرکت واریز و فیش آن همراه با سایر اسناد مزایده تحویل گردد.

- کلیه پیشنهادات به همراه اسناد مزایده باید پس از امضا در دو پاکت جداگانه (یک پاکت حاوی اسناد امضاء شده مزایده و ضمانت نامه بانکی و پاکت دوم حاوی فرم پیشنهاد قیمت با امضاء پیشنهاد دهنده) بصورت لاک و مهر شده به آدرس دفتر مرکزی شرکت ارسال گردد.

- شرکت از تاریخ بازگشایی پاکات به مدت حد‌اکثر 20 روز کاری مهلت خواهد داشت تا نسبت به اعلام برنده یا برندگان اقدام نماید.

- کلیه پیشنهادات در روز یکشنبه مورخ 1400/06/28 ساعت 11:00در محل دفتر مرکزی شرکت بازگشایی می گردد.

- حضور پیشنهاددهندگان در روز بازگشایی پاکات به دلیل محدودیت‌های کرونایی با هماهنگی قبلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است بدیهی است عدم حضور مانع از تشکیل و تصمیم گیری کمیسیون نمی باشد.

- در صورت امتناع نفرات اول و دوم از انجام تعهدات و اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد و پرداخت مبلغ شناور شرکت کلیه سپرده و تضامین اخذ شده را به نفع خود مصادره می نماید. و نفرات اول و دوم حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایند.

- کلیه هزینه های مربوط به انجام تشریفات برگزاری مزایده از قبیل آگهی و سایر موارد(به شرح مندرج در اسناد مزایده) به عهده برنده مزایده خواهد بود.

سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج  بوده و متقاضیان باید یک نسخه از آن را دریافت و با قید قبولی، امضا و ضمیمه پیشنهادات خود، تسلیم نمایند.

متقاضیان می‌توانند جهت هماهنگی و اخذ اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمایند.  

تلفن : 88842938 – 021(آقای کابوسی)

 

شرایط شرکت در مزایده

فرم خوداظهاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار