۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

۱۰۰ میلیارد تومان در صنعت پرورش ماهی در بوشهر سرمایه‌گذاری شد

رئیس گروه پرورش ماهی در قفس‌های دریایی شیلات استان بوشهر گفت: روند سرمایه گذاری در صنعت پرورش ماهیان دریایی در استان بوشهر که به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده نشان می‌دهد نگرانی ناشی از ریسک سرمایه گذاری در این صنعت رفع شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹

۱۰۰ میلیارد تومان در صنعت پرورش ماهی در بوشهر سرمایه‌گذاری شد
حامد رضایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با تشریح چگونگی روند توسعه پرورش ماهی در آب‌های محدوده استان و نیاز‌های آتی آن اظهار داشت: روند سرمایه گذاری در صنعت پرورش ماهیان دریایی در استان بوشهر که به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است نشان می‌دهد نگرانی ناشی از ریسک سرمایه گذاری در این صنعت رفع شده و به تدریج اهداف شیلات کشور در این زمینه در استان بوشهر دست یافتنی خواهند شد.

وی اجرای چهار طرح پرورش ماهی در قفس‌های دریایی به ظرفیت نهایی دو هزار و ۵۰۰ تن طی سه ماهه اخیر را حاکی از توسعه شتابان این صنعت در استان ذکر کرد و گفت: به‌زودی دو طرح قفس‌های پرورش ماهی در خلیج فارس در آب‌های ساحلی استان بوشهر نصب و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رضائی به مشکلات این صنعت خصوصاً در زمینه تامین بچه ماهی اشاره کرد و افزود: وضعیت تولید بچه ماهی در استان جوابگوی نیاز پرورش دهندگان نیست و لازم است با حمایت دولت و همراهی بخش خصوصی در این زمینه چاره اندیشی شود.

رئیس گروه پرورش ماهی در قفس‌های دریایی شیلات استان بوشهر از ظرفیت ۶۰ هزار تن تولید ماهیان پرورشی در خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون هشت طرح آن با ظرفیت چهار هزار و ۵۰۰ تن مورد بهره‌برداری قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود و تا سال آینده به هشت هزار تن برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار