۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

راه‌اندازی پروژۀ بانکرینگ در بندر صحار عمان

پروژۀ سوخت رسانی به کشتی‌ها تا دو هفته دیگر در بندر صحار عمان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹

راه‌اندازی پروژۀ بانکرینگ در بندر صحار عمان
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این ایستگاه سوخت رسانی به انواع کشتی‌ها با هر نوع سوخت  مصرفی با مشارکت و همکاری  بنادر فیریزون  و هرمز اجرا شده در نیمه اول سپتامبر سال جاری میلادی به بهره برداری می‌رسد. قرار است در این ایستگاه سوخت همه نوع کشتی به صورت شبانه روزی عرضه شود.

بر اساس این گزارش Batti Al Shibli یکی از مدیران بندر صحار در این زمینه گفت: راه اندازی پروژۀ سوخت رسانی به کشتی‌ها خدمات جدید فوق‌العاده ارزشمندی است که سوخت را  در اختیار  تمام کشتی‌های عبوری قرار خواهد داد.

 "Sulaiman Al Hadhrami" مدیرعامل شرکت دریایی هرمز نیز گفت: تصمیم داریم سطح خدمات خود را برای تمام کشتی‌ها با هر اندازه‌ای در بندر صحار افزایش داده و سوخت را به نرخ‌های رقابتی در اختیار آنان قرار دهیم.

وی افزود: قرار است کشتی‌های حامل سوخت این بندر در سطح منطقه به صورت شناور  برای سوخت گیری کشتی‌ها گشت زنی کنند.

وی با  اشاره به اینکه سایر بنادر عمان مانند فیریزون با بندر صحار همکاری می‌کنند، یاد‌آور شد: تصمیم داریم به یک مرکز اصلی تدارکات در منطقه و جهان تبدیل شویم.

وی افزود: در اجرای این طرح با متخصصان بندر روتردام هلند همکاری و مشاوره داریم.

وی در پایان گفت: حمل و نقل دریایی در این کشور دارای جایگاه بسیار مهم است به گونه‌ای که صادرات و واردات ۲۸ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را تامین کرده و ۲۶ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر‌مستقیم نیز در بخش بندری، حمل و نقل لجستیکی وجود دارد.

شایان ذکر است عملیات اجرایی طرح در سال ۲۰۲۰ با مشارکت سیستم بانکی این کشور آغاز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار