۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

امضای تفاهمنامه همکاری آتش‌نشانی و شهرداری بندر گناوه

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امضای تفاهمنامه همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر گناوه در زمینه خدمات اطفاء حریق و امداد و نجات خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۸

امضای تفاهمنامه همکاری آتش‌نشانی و شهرداری بندر گناوه
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حیدر مجدنیا با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با شهردار بندر گناوه گفت: تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر گناوه با محوریت همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات طرفین در امور آموزشی، پژوهشی، عملیاتی به امضاء رسید.

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این تفاهم نامه در راستای همکاری و مشارکت به هنگام بروز حادثه و بلایای طبیعی و همکاری در زمینه امدادرسانی و تبادل بهره گیری از ظرفیت‌های آتش نشانی برای عملیات مهار آتش سوزی و دیگر عملیات‌ها و برگزاری مانورهای مشترک امداد و نجات در طول سال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: از مهمترین اهدف این تفاهم‌نامه بالا بردن ضریب ایمنی و حفاظتی شهر و شهروندان بندر گناوه برای پیشگیری از حوادث انسانی، صیانت از تجهیزات، دارایی‌ها، محیط زیست با همکاری و همراهی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و سازمان ایمنی و آتش نشانی بندر گناوه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار