۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

ظرفیت آب شیرین‌کن بندر چابهار افزایش می‌یابد

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش بیش از ۵۰ درصدی ظرفیت تولید آب‌شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار و پایداری شبکه آب بندر تا پایان نیمه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۵
ظرفیت آب شیرین‌کن بندر چابهار افزایش می‌یابد
به گزارش مانا، عباس آذرپیکان درباره ظرفیت تولید این آب‌شیرین کُن افزود: در حال حاضر ظرفیت تولید فعلی، روزانه ۲۲۰۰ مترمکعب است که با اضافه نمودن تجهیزات جدید ظرفیت آب‌شیرین کُن به میزان ۱۵۰۰ مترمکعب افزایش و در مجموع روزانه ۳۷۰۰ مترمکعب آب شیرین مطابق استانداردهای بهداشتی تولید می‌شود.
 
وی اضافه کرد: عملیات مونتاژ وسل پکیج RO جهت افزایش یک واحد ۱۵۰۰ متر مکعبی، پس از ترخیص از گمرک و انتقال به کارگاه آب شیرین کُن بندر طی روزهای آتی صورت می گیرد.
 
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مزایای حاصل از این ارتقاء را،  پایداری شبکه آب در راستای اهداف پدافند غیرعامل و آبرسانی ۲۴ ساعته به تمامی سرمایه گذاران و شرکتهای مستقر در مجتمع بندری شهید بهشتی و شهید کلانتری عنوان کرد. 
 
وی با اشاره به خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز برای ارتقاء تولید این آب‌شیرین کن از ابتدای امسال خاطرنشان کرد: مراحل ترخیص اکثر قطعات انجام شده که پس از جابه‌جایی و انتقال، عملیات نصب توسط متخصصان داخلی آغاز و پیش بینی و تلاش می‌شود این دستگاه تا پایان شهریور بهره برداری و در مدار قرار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار