۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

مسیر‌های دسترسی به مناطق ساحلی و دریایی خوزستان همچنان مسدود است

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: مسیر‌های دسترسی به مناطق ساحلی و دریایی خوزستان با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، همچنان مسدود است.
کد خبر: ۹۰۶۶۹

مسیر‌های دسترسی به مناطق ساحلی و دریایی خوزستان همچنان مسدود است

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بستن مسیر‌های اصلی و فرعی دسترسی به مناطق ساحلی و دریایی خوزستان طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی از هموطنان و گردشگران خواست به هیچ وجه به مناطق ساحلی و دریایی خوزستان سفر نکنند و در صورت تخلف، اعمال قانون شده و خودرو‌ها به مقصد بازگردانده خواهند شد.

رئیس پلیس راه خوزستان در با اشاره به اینکه همه شهر‌های ساحلی خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند از مسافران خواست به شهر‌های ساحلی استان نیز سفر نکنند.

سرهنگ دولتشاهی افزود: سفر به مناطق ساحلی خوزستان تا ۵۰ درصد کاهش یافته است ضمن آنکه هموطنان همکاری خوبی با مأموران پلیس راه داشتند.

در پی افزایش شدید موارد ابتلا به ویروس کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان، همه بخش‌های گردشگری دریایی استان تعطیل شده است و شناور‌های تفریحی در لنگرگاه‌ها متوقف شده‌اند.

با افزایش نگرانی از شیوع ویروس کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان، تردد‌های درون شهری تا ۹۰ درصد کاهش یافته و بیشتر شهروندان ترجیح دادند برای حفظ سلامتی خود و قطع زنجیرۀ کرونا در منازل بمانند.

ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهر‌های ساحلی خوزستان از چند روز پیش تکمیل شده از همین رو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری نیروی دریایی ارتش یک بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی در خرمشهر برپا کردند.

شهر‌های ساحلی خوزستان این روز‌ها با گرمای فزاینده و شیوع رو به گسترش و بسیار نگران کننده کرونا روبه‌رو هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار